8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Díaz Seoane, Ángeles
Macho Eiras, Javier
Mesías Lema, José María
Suarez Brandariz, Roberto
Correo electrónico
a.dseoane@udc.es
javier.macho@udc.es
jose.mesias@udc.es
r.sbrandariz@udc.es
Web
Descrición xeral
O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Atenderase ás medidas excepcionais producidas polo COVID que serán determinadas pola facultade, así como as medidas de continxencia que marque a UDC.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Atenderase ás medidas excepcionais producidas polo COVID que serán determinadas pola facultade, así como as medidas de continxencia que marque a UDC.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Atenderase ás medidas excepcionais producidas polo COVID que serán determinadas pola facultade, así como as medidas de continxencia que marque a UDC.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Atenderase ás medidas excepcionais producidas polo COVID que serán determinadas pola facultade, así como as medidas de continxencia que marque a UDC.
4. Modificacións na avaliación
Atenderase ás medidas excepcionais producidas polo COVID que serán determinadas pola facultade, así como as medidas de continxencia que marque a UDC.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías