Intervención Educativa sobre Problemas Fundamentais de Desadaptación Social
Datos Identificativos
2021/22
Asignatura (*)
Intervención Educativa sobre Problemas Fundamentais de Desadaptación Social
Código
652811302
Titulación
Diplomado en Educación Social
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
1º e 2º Ciclo
Anual
Terceiro
Obrigatoria
7.5
Idioma
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
No desenvolvemento desta materia preténdese que o estudantado:
• Reestructure as concepcións previas cuestionando as imaxes dominantes que, a modo de tópicos e de prexuízos, impregnan o campo da desadaptación social na actualidade.
• Apele á historia para descubrir as regras de constitución da chamada infancia inadaptada, así como as diferentes repostas institucionais que se deseñaron para atendela.
• Cuestione a aparente neutralidade das categorías creadas para designar este proceso social.
• Caracterice a evolución da educación social como unha praxe social cunha forte intencionalidade educativa con identidade propia, tomando unha actitude de apertura científica a respecto das contribucións da socioloxía, da pedagoxía, da filosofía, da psicoloxía etc.
• Desenvolva habilidades de reflexión, de análise e de síntese que garantan o compromiso ético nas súas propostas.
• Sinta a necesidade da investigación como base para o coñecemento e a transformación da realidade.
• Adquira unha maior concienciación acerca dos procesos de vulnerabilidade social.
• Desvele as teorías implícitas nos diversos informes, para interrogar aquilo que se dá por suposto acerca do que caracteriza a unha persoa normal e as formas correctas de pensar, sentir e comportarse.
• Identifique e someta a análise as ideoloxías que atravesan os discursos sociais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías