Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Teoría da educación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer a epistemoloxía das Ciencias da Educación e situar entre elas a Teoría da Educación Descubrir o impacto da teoría en toda práctica educativa. Precisar o concepto de educación. Caracterizar e diferenciar procesos educativos dos que non o son. Analizar os fins sociais da educación e a función social da escola. A1
A13
A19
A31
B22
C4
Analizar e comprender a educación como fenómeno complexo, explicando a súa funcionalidade e principais características. Describir os espazos e procesos educativos, como base para intervir na práctica. Coñecer os principais paradigmas en educación. A1
A4
A5
A6
A10
A13
A19
A30
C8
Abordar a educación como dereito, e como elemento de acceso a outros dereitos, e a responsabilidade pública da súa garantía. Comprender os elementos que viran en torno ao dereito á educación: igualdade, liberdade e calidade. Valorar a dignidade do ser humano expondo a liberdade e a autonomía como elementos do desenvolvemento persoal. Abordar a educación para a cidadanía global como estratexia educativa na promoción de marcos de xustiza, tolerancia, e na promoción doutros modelos de desenvolvemento. A13
A27
A31
B24
C4
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas innovadoras en educación infantil. Saber promover a adquisición de hábitos ao redor da autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico. Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. A4
A6
A19
A22
A23
A28
B4
B5
B12
C8
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. Traballar de forma colaborativa. Capacidade para detectar as súas propias necesidades de aprendizaxe ao longo da vida. Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. B9
B14
B16
B18
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. Capacidade de análise e síntese. Capacidade de organización e planificación. Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. A20
B2
C7
Aprender a aprender. Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. Autonomía na aprendizaxe. Capacidade para relacionarse positivamente con outras persoas. Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. Habilidades sociais para exercer o liderado na aula. A5
A10
A22
A30
B7
B10
B22
B23
B24
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. B1
C1
C2
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. A24
C4
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes