Na materia de Historia da educación faise un percorrido polas etapas máis significativas na historia do pensamento pedagóxico e das institucións escolares.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidosNon se realizan cambios nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:Traballos en grupo e expositivas non presencias.
Estas faránse a través de Moodel e Teams
*Metodoloxías docentes que se modifican. As explicacións sobre contidos e guía para a realización dos traballos serán a través de correo electrónico, Moodel e Teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnadoSempre que o alumnado o precise a través de correo electrónico,
4. Modificacións na avaliaciónCostará dun traballo en grupo que será o 100% da nota
*Observacións de avaliación:No caso que algún alumno ou alumna o solicite o traballo monog´rafico poderáse facer de xeito individual
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías