Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe Código 652G01022
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia ten como obxectivo facilitar ao alumnado de 3º de Educación infantil os coñecementos básicos e o desenvolvemento de habilidades e destrezas para identificar, deseñar, desenvolver e avaliar programas combinados que favorezan o desenvolvemento de procesos cognitivos e a prevención das dificultades na aprendizaxe.
Plan de continxencia Modificacións nos contidos NON HAI CAMBIOS NOS CONTIDOS Metodoloxías docentes que se manteñen ? TRABALLOS TUTELADOS ? PRESENTACION ORAL/VIRTUAL ? APRENDIZAXE COLABORATIVO ? ESTUDO DE CASOS ? TALLER VIRTUAL ? ELABORACIÓN DE MATERIAIS ? LECTURAS COMPLEMENTARIAS DE TEMAS ESPECÍFICOS Metodoloxías docentes que se modifican INCORPÓRASE AVALIACIÓN PARCIAL DESPOIS DE CADA TEMA Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta Temporalización CORREO ELÉCTRONICO: atenderase calquera dúbida e estableceranse horas para tutoría, ou encontros a través de Teams que o alumnado solicite, durante todo o curso. CAMPUS VIRTUAL (MOODLE): ao comezo do curso colgaranse os documentos explicativos que guiarán o desenvolvemento da materia e os apuntamentos de cada tema colgaranse segundo corresponda. tamén se realizarán as avaliacións de cada tema e o exame final a través de Moodle. TEAMS: cada grupo (a e b) terán dúas sesións semanais a través de Teams. 1- as correspondentes ás clases expositivas (todo o grupo a ou b) e interactivas (con cada subgrupo) na franxa horaria correspondente que teñen asignada ás clases expositivas e interactivas. todas as clases serán síncronas. Modificacións na avaliación Metodoloxía Peso na cualificación Descrición AVALIACIÓNS PARCIAIS DE CADA TEMA 20% Ao FINALIZAR CADA TEMA, REALIZARASE UNHA AVALIACIÓN INDIVIDUAL PARTICIPACIÓN EN CLASES INTERACTIVAS TENDO EN CONTA QUE As CLASES INTERACTIVAS TEÑEN A PARTE PRÁCTICA DOS VISTO NA CLASE EXPOSITIVA, TERASE EN CONTA A PARTICIPACIÓN NAS ACTIVIDADES PROPOSTAS. TRABALLOS TUTELADOS 40% CADA TEMA REQUIRE A ELABORACIÓN DUN Ou VARIOS TRABALLOS (ELABORACIÓN DE MATERIAIS) das actividades vistas nas interactivas. PROBA MIXTA 40% EXAME FINAL Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que aparecen na guía docente excepto todo o que se refire ás clases presenciais que quedan substituídas por clases virtuais. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía (Relaciona neste apartado ou material bibliográfico ou as ligazóns web que mudaron con respecto á guía inicial) ENGADÍRONSE ACTUALIZACIÓNS DE FONTES BIBLIOGRÁFICAS
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes