Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Practicum II |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Practicum II | Code | 652G01035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatory | 36 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer a organización dos centros en que se imparte educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento | A19 A20 A31 A66 |
||
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, reflexionando desde e sobre a practica, e asumindo a necesidad de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais | A23 A63 A65 |
B1 B3 B8 B9 B15 B17 |
C4 |
Participar nas propostas de mellora e innovación nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro | A23 A64 |
C4 C7 |
|
Promover e facilitar a aprendizaxe na primeira infancia, desde unha perspectiva global e integradora das súas diferentes dimensións (cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva) | A5 A19 A21 A60 A61 |
B2 B4 B5 B7 B8 B12 |
C4 C7 |
Deseñar e planificar proxectos de aprendizaxe que atendan ás singularidades educativas das crianzas, a igualdade de xénero, a equidade e o respecto dos dereitos humanos e do medio | A21 A30 |
B12 B24 |
C4 |
Adquirir coñecemento práctico da aula e da xestión de recursos, espazos, tempos e agrupamentos | A59 |
||
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula demostrando as destrezas necesarias para favorecer un clima de aprendizaxe e convivencia | A6 A60 A65 |
B23 |
C1 C3 C4 |
Desenvolver destrezas e estratexias de seguimento e xestión do proceso de ensino e aprendizaxe en contextos de diversidade | A61 |
B24 |
|
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa, e desenvolver habilidades de traballo colaborativo e autónomo | A12 A29 A32 A66 |
B5 B16 B18 |
|
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro, aplicando un pensamento crítico, lóxico e creativo | A62 |
B3 B14 |
C7 C8 |
|