Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Matemáticas na vida |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas na vida | Código | 652G01040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Reflexionar a partir da práctica escolar matemática sobre o desenvolvemento profesional. | A6 A19 |
||
Descubrir que as matemáticas están íntimamente relacionadas coa realidade e coas situacións que nos rodean, non so na institución educativa, senón tamén na vida fora dela. | A35 |
B1 |
C5 |
Procurar que as matemáticas esperten nos alumnos curiosidade, interese e gusto. | A40 A62 |
||
Crear nos estudantes a necesidade de acudir ás matemáticas para achar solucións aos problemas cotiás. | A30 |
||
Reflexionar a partir da práctica escolar matemática sobre o desenvolvemento profesional. | A6 A19 |
||
Fomentar a construción de aprendizaxe matemático a través da música, dos contos, das cancións, da expresión plástica, da cesta da compra e da cociña mediante actividades lúdicas. | A34 A35 A36 A37 A51 A54 A58 |
B1 |
C7 |
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. | A39 |
||
Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. | A33 |
||
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. | A41 |
||
Autonomía na aprendizaxe. | B9 |
||
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. | B3 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. | B4 |
||
Capacidade de análise e síntese | A10 |
||
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. | B25 |
C3 C6 C8 |
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | B10 B11 |
C1 |
|
Traballar de forma colaborativa. | B2 B5 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | B5 |
|