Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Magdalena Vidal, Maria Victoria
Correo electrónico
victoria.magdalena@udc.es
Profesorado
Magdalena Vidal, Maria Victoria
Pérez Guilarte, Yamilé
Correo electrónico
victoria.magdalena@udc.es
yamile.perez@udc.es
Web
Descrición xeral
A formación en Ciencias Sociais e no ámbito e disciplinas que a integran resulta de interese fundamental nos estudos dos/as mestres/as. Trátase do desenvolvemento do pensamento crítico, da adquisición dos fundamentos científicos e do coñecemento das Ciencias Sociais como recurso para o coñecemento do medio.
Traballaranse conceptos, métodos e prácticas na didáctica das Ciencias Sociais con especial atención ao Patrimonio Cultural de Galicia.
Plan de continxencia
MODIFICACIÓN DE CONTIDOS
Non se realizaron cambios
METODOLOXÍAS
• Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Actividades iniciais
- Discusión dirixida
- Análise de fontes documentais
- Presentación oral
- Saídas de campo
- Proba mixta
• Metodoloxías docentes que se modifican
Non se realizaron cambios
MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO:
Correo electrónico - Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Mooddle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado a través dos foros.
Teams: 1 sesión semanal ou mais segundo o demande o alumnado para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”, en pequeno grupo e sempre no horario da materia.
MODIFICACIÓNS NA EVALUACIÓN
Metodoloxía: Presentación oral
Peso na cualificación:
40%
Descrición;
Grupo A - Presentacións a través de Microsoft Teams dos proxectos, esquemas e resultados do traballo en grupo realizado polo alumnado sobre as cuestións tratadas na materia.
Grupo B - Presentación a través de Microsoft Teams de los Proyectos Blog, actividades Multimedia interactivas, y resultado dos traballos sobreos temas tratados
Metodoloxía: Saídas de campo
Peso na cualificación:
10% (Grupo B)
20% (Grupo A)
Descrición
Grupo A - Itinerario pedagóxico virtual e prácticas de observacións indirectas de paisaxes a partir de imaxes tomadas polo alumnado ou doutras fontes.
Grupo B - Itinerario pedagóxico virtual con ferramentas tics relacionados co contidos específicos.
Metodoloxía: Proba mixta
Peso na cualificación:
50% ( Grupo B, incluida á asistencia)
40% (Grupo A)
Descrición:
Grupo A - Probas parciais realizadas de forma online a través de formularios no primeiro e no segundo cuadrimestre.
Grupo B - Exames parciais realizado de forma online a través de formularios no primeiro e segundo cuatrimestre.
Observacións de avaliación:
Grupo A - A nota final será a media entre a nota do primeiro e o segundo cuadrimestre. Para aprobar a materia o alumnado deberá ter aprobado ámbolos cuadrimestres. O alumnado que teña algún semestre suspenso deberá presentarse deberá presentarse á primeira oportunidade de avaliación e realizar unha proba con formulario online correspondente ao semestre suspenso.
Grupo B - O alumnado que alcance o aprobado na suma do primeiro cuatrimestre e o segundo cuatrimestre non tendrá que realizar o examen final (evaluación continua sumativa). No caso de no alcanzar aprobado, realizará unha pobra online con formulario de os dous parciais nas datas señaladas para o examen final oficial.
Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías