Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Dificultades de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Dificultades de aprendizaxe | Código | 652G02027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. | A1 |
B25 |
C4 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionais e sociais. | A2 |
||
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfuncións. | A3 |
B19 B22 B23 B24 |
|
Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento | A4 |
B22 B23 B24 B25 |
C4 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. | A6 |
||
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. | A7 |
||
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. | A11 |
||
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. | A14 |
||
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. | A15 |
||
Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula | A16 |
||
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. | A19 |
||
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. | A47 |
||
Fomentar a lectura e animar a escribir | A48 |
||
Coñecer as dificultades para a aprendizaxe das linguas oficiais de estudantes de outras linguas | A49 |
||
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia | A62 |
||
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias. | A63 |
||
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. | A64 |
||
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. | A65 |
||
Resolver problemas de forma efectiva. | B2 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa. Traballar de forma colaborativa. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. | B4 B5 B6 B7 |
||
Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. Lectura e interpretación de imaxes. | B11 B12 B13 |
||
Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes | B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade | C6 C7 C8 |
|