Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Dificultades de aprendizaxe |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Dificultades de aprendizaxe | Código | 652G02027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Realizaranse análises de supostos prácticos que achegarán ao alumnado á realidade educativa que se presenta na aula no que atinxe ás dificultades na aprendizaxe. |
Lecturas | Individualmente, realizaranse 3/4 lecturas que facilita o docente e que complementan os temas tratados. |
Traballos tutelados | En grupos (mínimo 3 e máximo 4) deberán elaborar materiais de intervención nas DA (segundo o tema tratado na clase). Estes traballos serán orientados polo profesor nas súas diferentes fases e serán expostos ante os demáis compañeiros. |
Portafolios do alumno | As actividades propostas nas sesións interactivas serán incluidas nun portafolio que se entregará ao final do cuadrimestre de forma telemática (Moodle). O dosier deberá entregarse en pdf ou Word, paxinado, e incluirá unha portada co nome ou nomes das persoas que o elaboraron, así como un índice de contidos. Todas as prácticas deberán axustarse ao estilo APA 7ª edición. |
Sesión maxistral | Todos os temas serán introducidos polo docente nas sesións expositivas. |
Proba mixta | A proba de avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta e preguntas tipo test sobre os contidos abordados durante o curso. |
|