Esta materia ten como obxectivo que o futuro profesorado adquira competencias que lle permitan identificar e planificar a súa práctica educativa dende a perspectiva de atención á diversidade de necesidades, potencialidades, intereses individuais e colectivos de TODO O ALUMNADO, dende unha perspectiva inclusiva. Enténdese a diversidade como unha oportunidade de aprendizaxe. Por este motivo, é necesario identificar os elementos didácticos e organizativos que poden confluir no desenvolvemento de unha proposta pedagóxica. A partir de aí, trátase de buscar, analizar, utilizar metodoloxías, estratexias didácticas máis axeitadas a cada persoa, colectivo e contexto educativo, así como organizar ditos elementos didácticos para que todo o alumnado poida aprender conxuntamente de acordo coas súa características e condicións.
Plan de continxencia
Aínda que as aulas serán híbridas ou presenciais en función do número de alumnos, se as condicións sanitarias non o permiten, trasladarase ao formato non presencial. As clases expositivas e interactivas serán síncronas.
1. Modificacións de contidos.
Non se fan cambios.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino, manteranse, excepto que se a asistencia presencial non é posible, será virtual a través de teams:
Todas as propostas seguirían sendo:
-Actividades iniciais,
-Debate dirixido,
-Estudos de caso
-Lecturas,
-Actos científicos e / ou divulgativos.
-Sesións expositivas
-Traballos tutelados
-Aprendizaxe colaborativa
* Cambio de metodoloxías docentes
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado.
Correo electrónico: consultas, reunións, traballo de seguimento.
Foros temáticos de Moodle para tratar temas específicos, foros de actividades para discusións guiadas, tarefas para cargar traballos específicos feitos de forma interactiva.
Equipamento. A sesión de exposición semanal e as sesións interactivas en pequenos grupos realizaranse a través de equipos; titorías individuais ou colectivas.
4. Modificacións na avaliación.
* Comentarios de avaliación:
Non hai cambios
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Non cambia
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías