Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Casás Salgado, Rafael Carlos
Correo electrónico
rafael.casas@udc.es
Profesorado
Casás Salgado, Rafael Carlos
Correo electrónico
rafael.casas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta asignatura ofrécese como optativa a tódolos alumnos do Grao en Educación Primaria, para que poidan acadar unha formación verdadeiramente integral en tódalas dimensións da persoa; pois a dimensión espiritual e relixiosa é imprescindible para comprende-lo noso mundo (aínda que só sexa como feito cultural).
Nesta materia, os alumnos poderán coñecer mellor o feito relixioso en xeral, as principais relixións en particular e o cristianismo de xeito especial. Tamén, se achegarán ós valores ético-cívicos que promove o cristianismo, estudarán as razóns polas que o noso ordenamento xurídico defende o dereito á educación relixiosa na escola, e traballarán o currículo académico de "Relixión e Moral Católica". Finalmente, farán un achegamento á Biblia e á historia da Igrexa.
Recordamos que nesta Facultade de Ciencias da Educación se imparte o posgrao, título propio da UDC, "Curso de Especialización en Didáctica Escolar da Teoloxía Católica" (DETECA). Este posgrao "DETECA", sumado á materia de "Relixión, Cultura e Valores", completan os créditos necesarios para solicita-la "Declaración Eclesiástica de Competencia Académica" (DECA) e poder exercer como profesor de "Relixión e Moral Católica" en Infantil e Primaria.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
- Sen cambios.
2. Metodoloxías:
- Sen cambios substanciais.
- Tanto as sesións maxistrais como as de aprendizaxe colaborativa poden desenvolverse presencialmente pola aplicación Microsoft Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
- Teléfono do despacho: Estará sempre desviado ó móbil do profesor.
- Mail: Revisado tódolos días de titoría ou horario de docencia.
- Moodle: Semanalmente, todo o material para calquera tipo de contidos, metodoloxías e sistemas de avalación está dispoñible para os alumnos.
- Teams: Semanalmente, para as sesións maxistrais, as de aprendizaxe colaborativa e as titorías, nalgunha das horas fixadas no cronograma oficial.
4. Modificacións na avaliación:
- Sen cambios substanciais.
- Tódolos traballos colaborativos e os traballos tutelados poden entregarse telemáticamente.
- Se algún alumno escolle realiza-la proba de resposta breve, debe concertar cita no mail do profesor, para arbitra-lo mellor xeito de facela.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
- Sen cambios substanciais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías