Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Environmental Education and Sustainability |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Environmental Education and Sustainability | Code | 652G03010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A5 A6 A7 A9 A10 A11 A18 B2 B3 C4 C3 | Asistencia e participacion nas aulas expositivas Asistencia e participación nas aulas interactivas (exposición de traballos, de leturas recomendadas, elaboración de documentos...) Realización e entrega dos traballos propostos para facer en pequenos grupos (deseño de actividades, avaliación de materiais e recursos...) |
10 |
Case study | A1 A5 A6 A7 A10 A11 A20 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C6 C8 | Traballos individuais ou en pequeno grupo (segundo indicacións en cada caso) sobre textos, recursos ou experiencias solicitados nas sesións de aulas | 20 |
Oral presentation | A9 A20 B2 B3 B6 C3 C6 | Dos traballos en pequeno grupo: trátase da defensa das propostas para ser avaliada de forma conxunta entre as personas que o realizan (autoavaliación), o resto do alumnado (interavaliación) e a profesora, como parte do proceso e antes da entrega do traballo definitivo. Non ten cualificación até o final |
10 |
Field trip | A1 A5 A11 A20 B2 B3 C4 C6 C8 | Trátase dun traballo teórico-práctico no que antes-durante e tras a visita a unha experiencia de educación ambiental o alumnado recolle observacións, información e fotografías que lle permitirán realizar avaliacións das experiencias | 10 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A5 A11 A20 B3 C4 C6 C8 | Asistencia e participación | 10 |
Directed discussion | A1 A20 B3 B4 B5 B6 C4 C6 C8 | Presentación das ideas principais de 1 dos 3 libros obligatorio na aula, coa finalidade de que o alumnado que non o leu poda presentar de forma argumentada as 3 ideas que lle resultaron máis interesantes. É obligatoria a asistencia á exposición dos 3 libros e a presentación das ideas principais dos 2 libros non lidos. As persoas que non asistan ás 3 discusións dos libros deben entregar a recensión de 2 dos 3 libros propostos. |
10 |
Research (Research project) | A6 A7 A9 A15 | Traballo en pequeno grupo que consiste en deseñar de forma colaborativa unha exposición interactiva sobre o tema acordado nas aulas e seguindo o proceso proposto para a súa realización | 30 |
Assessment comments | |||
As persoas que asisten asiduamente ás aulas (80% de asistencia) serán avaliadas por: 1. Proxecto de investigación/deseño de proposta expositiva (30% da nota). Obligatorio 2. Traballos realizados (nas sesións presenciais ou no traballo autónomo) que corresponde aos epígrafes de presentación oral, aprendizaxe colaborativa (10 puntos), estudo de caso e saídas de campo (40% da nota) 3. Presentación oral dun dos libros obligatorios e realizar un traballo escrito de síntese sobre a presentación dos outros 2 seguindo as indicacións da profesora. As persoas que non asisten á presentación dos libros deben entregar a recensión de 2 dos 3 libros (1. breve presentación das autor/as; 2. ideas principais de cada capítulo; 4. Asistencia e participación e sesión maxistral (20% da nota) Para aprobar é necesario ter aprobadas cada unha das partes As persoas que non acadan o 80% da asistencia deben solicitar con anterioridade no Decanato a dispensa e entregar a aprobación da mesma, ademáis dos seguintes traballos: 1. Realizar a recensión de 2 dos 3 libros sinalados anteriormente (1. breve presentación das autor/as; 2. ideas principais de cada capítulo; 3. conclusións relacionando os obxectivos do libro, coas achegas e desenvolvemento que fan as autor/as; 4. reflexión persoal) 2. Avaliar dun equipamento para a educación ambiental aplicando os criterios da Carta Galega de Calidade para os centros e entidades de educación ambiental 3. Análise e comparación entre o Libro Blanco de la Educación Ambiental en España e da Estratexia galega de Educación Ambiental o Programa Fenix o Plan de Acción de Educación Ambiental para la Sostenibilidad e relacionar cos Obxectivos para o Desenvolvemento Sostible 4. Examen final Para poder presentarse ao examen é necesario entregar con ANTERIORIDADE os traballos sinalados. Para aprobar é necesario ter aprobadas cada unha das partes |
|