Materia de carácter teórico-práctico na que se proproñen actividades de aprendizaxe e investigación para abordar os fundamentos teóricos. O punto de partida é a Educación Ambiental (conceptos, fundamentación, obxectivos, metodoloxía...) para entender o xiro cara a Educación para o Desenvolvemento Sustentable.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non hai
2. Metodoloxías
No caso que as aulas expositivas non podan ser presencias, serán asíncronas, por mor doss horarios; no caso de que ningunha poda ser presencial, a docencia será síncrona. Ocasionalmente haberá sesións en directo, sempre a través do Teams, para promover o diálogo e o debate arredor dos contidos da materia. En todos os casos, facilitarase o acceso ao material no Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Buscaranse alternativas entre os recursos que ofrece o Moodle ou as aplicacións de Microsoft 365, que substitúan as metodoloxías e actividades propostas.
4. Modificacións na avaliación
A porcentaxe de asistencia se cambiará por participación nos foros e actividades programadas
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías