Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs | Code | 652G03039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Conceptualización do diagnóstico en educación e nas necesidades socioeducativas | 1.1. Algunhas definicións. Diagnóstico 1.2. Modelos teóricos da avaliación de necesidades 1.3. Elementos humanos realizadores e interactuantes no diagnóstico. As competencias da/o profesional da Educación Social para lograr unha actuación adecuada. |
Tema 2. Dimensións do diagnóstico nos seus ámbitos | 2.1. Dimensións, ámbitos e áreas de actuación no diagnóstico 2.2. Estudo especial da dimensión socioambiental: familia, grupo de pares, barrio e comunidade |
Tema 3. A recollida de datos: técnicas e instrumentos | 3.1. Clasificación das técnicas: proxectivas, subxectivas, psicométricas, sociométricas 3.2. Estudo especial da observación: instrumentos para a recollida de datos na observación. 3.3. Estudo especial das participativas de avaliación de necesidades 3.4 O informe diagnóstico: tipos de informe, estrutura e redacción |
|