Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Psychology of Language Development |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Psychology of Language Development | Code | 652G04007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. O concepto de linguaxe e outros conceptos básicos | 1.1. O concepto de desenvolvemento, a súa natureza e determinantes 1.2. A comunicación humana 1.3. A linguaxe e as linguas 1.3. A fala: modalidades 1.5. Adquisición vs. aprendizaxe |
2. As relacións entre linguaxe e pensamento | 2.1. Teorías, escolas e modelos 2.2. A linguaxe como capacidade cognitiva 2.3. Procesos evolutivos no desenvolvemento infantil 2.4. Etapas na adquisición da linguaxe 2.5. Privación lingüística e semilingüísmo 2.6. O desenvolvemento da linguaxe en situacións de privación sensorial: xordeira e cegueira |
3. A adquisición da linguaxe ata os 6 anos | 3.1. Bases sociais e cognitivas. O desenvolvemento multimodal. 3.2. Desenvolvemento fonolóxico 3.3. Desenvolvemento léxico e semántico 3.4. Desenvolvemento da morfoloxía e a sintaxe 3.5. Desenvolvemento da pragmática 3.5. O desenvolvemento en entornos multilingües (L1, L2 e LE) |
4. A adquisición da linguaxe a partir dos 6 anos | 4.1. As adquisicións léxicas e semánticas posteriores 4.2. As adquisicións sintácticas posteriores 4.3. O desenvolvemento de habilidades metapragmáticas 4.4. O desenvolvemento do discurso |
5. As relacións entre linguaxe oral e escrita | 5.1. Características diferencias entre a vertente oral e escrita 5.2. Procesos básicos na aprendizaxe da lectura 5.3. Procesos básicos na aprendizaxe da escritura. |
6. A avaliación do desenvolvemento da linguaxe | 5.1. Dimensións, tipos de avaliación e probas. 5.2. Recursos e estratexias para a avaliación profesional 5.3. Orientacións para a (auto)avaliación na familia e na escola. |
|