Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Foundations of Assessment and Diagnosis |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Foundations of Assessment and Diagnosis | Code | 652G04010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Oral presentation | B16 B24 | A exposición do traballo tutelado terase en conta de xeito individual en caso de que o traballo se faga en grupo. | 10 |
Workshop | A9 A16 A22 A30 C3 | A asistencia e presentación dos traballos derivados das clases interactivas contará ata un máximo dun 20% da nota global | 20 |
Objective test | A8 A7 | Os/as estudantes deberán superar un examen tipo test de resposta múltiple | 30 |
Supervised projects | A7 A8 A9 B3 B21 C7 | Os/as estudantes deberán presentar un informe de avaliación individual despois de levar a cabo unha avaliación do desenvolvemento da linguaxe dun neno/a | 40 |
Assessment comments | |||
Para aprobar a materia será requisito imprescindible superar cada unha das catro metodoloxías empregadas na avaliación. Na aplicación da "Norma que regula o réximen de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (aprobada en Consello de Goberno de 29 de maio de 2012), os alumnos aos que lle fora recoñecido a condición de estudantes a tempo parcial e a correspondente dispensa académica, quedarán eximidos da obligatoriedade de asistencia as sesións interactivas; nenbargantes, estes alumnos deberán entregar os correspondentes informes e traballos na data establecida. |
|