Análise e estudo das principais alteracións otorrinolaringolóxicas desde o punto de vista etiopatoxénico, diagnóstico e terapéutico.
Análise e interpretación dos métodos diagnósticos otorrinolaringolóxicos con aplicación na actividade logopédica.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión magistral
Sesióss interactivas
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
A sesión magistral realizarase mediante "Teams".
As sesións interactivas faranse mediante "Teams"
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. Para consultas ou solicitude de tutorías virtuais, resolver dúbidas
Moodle: Tal e como se viña facendo. Aparecerá unha explicación semanal dos temas da sesión maxistral, xunto con preguntas que axudarán á comprensión da materia.
Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos, Tres sesións en pequeno grupo para as sesións interactivas.
4. Modificacións na avaliación
A avaliación farase mediante un exame tipo test mediante "Teams", basado en casos clínicos e pruebas diagnósticas similares a os que se analizarán nas clases interactivas.
*Observacións de avaliación:
Asistencia e participación nas actividades superior al 70%.
As referencias a ocómputo de asistencia empezará no momento no que a actividade sexa no presencial,
A avaliación considerarase superada si o número de respostas correctas supera o 50% das preguntas realizadas, tendo en conta que 3 respostas incorrectas anulan unha resposta corecta.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifica
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías