Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Reading, Writing and Arithmetic Disorders |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Reading, Writing and Arithmetic Disorders | Code | 652G04023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Mixed objective/subjective test | PRUEBA TIPO TEST CUATRO ALTERNATIVAS (PENALIZACIÓN RESPUESTA INCORRECTA -0,33). |
Guest lecture / keynote speech | PRESENTACIÓN DOS CONTIDOS. APOYARASE CON POWER POINT |
Seminar | ASISTENCIA A UN SEMINARIO EXPERTO EN LA MATERIA |
Oral presentation | PRESENTACIÓN ORAL DUN CASO TAREFA GRUPAL |
Problem solving | ANÁLISE DUNHA SITUACIÓN NO CONTEXTO DE APRENDIZAXE DE XEITO INDIVIDUAL |
Directed discussion | DICUSIÓN DIRIXIDA CONTIDOS DO SEMINARIO |
Workbook | LECTURAS ACTUAIS DOS CONTIDOS |
Student portfolio | EL ALUMNO PRESENTARÁ UN PORTAFOLIOS CON LAS ACTIVIDADES REALIZADAS EN LAS CLASES INTERCATIVAS DE MODO GRUPAL |
|