Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (semipresencial)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Montoto Marqués, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
Nesta materia proporciónanse os coñecementos básicos na humanización da atención sanitaria. Así mesmo, abórdanse e proporcionan os coñecementos das principais medidas humanizadoras da atención aos pacientes, coidadores/familiares e profesionais. Por outra banda, tamén se facilita a familiarización con situacións complexas da atención sanitaria como, a síndrome post-UCI ou os coidados ao final da vida
Plan de continxencia
1.-A docencia da materia durante o curso 2021-2022 realizarase de maneira semipresencial na súa totalidade (12 horas presenciais e 9 horas virtuais por TEAMS). O número habitual do alumnado do máster permitirá gardar as normas de seguridade recomendadas polo centro e pola UDC) sempre que as condicións derivadas da pandemia covid-19 permitan realizar a presencialidade na aula 9 do Edificio Universitario de Oza.
2.-En caso de que polas condicións derivadas da pandemia COVID-19, a docencia presencial non sex posíbel, a docencia impartirase totalmente de forma virtual por TEAMS.
1.-Modificacións nos contidos
Non se realizarán modificacións dos contidos
2.-Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
-Sesión maxistral (computa na avaliación mediante a asistencia)
-Seminarios (computa na avaliación mediante a asistencia)
-Proba de respuesta múltiple (computa na avaliación).
*Metodoloxías docentes que se modifican:
-Non aplica
3.-Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: diariamente. De uso para facer consultas ou solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
-Moodle: Diariamente. Segundo a necesidad do alumnado. Incorporarasen documentos con material para facer seguimento das sesions maxistrales e outros documentos de consulta. Ademais disporase de foros temáticos asociados aos módulos da materia para facer as consultas necesarias.
-Teams: sesións a demanda dos alumnos (previa cita por correo electrónico) para facer as consultas necesarias da materia
4. Modificacións na avaliación
1.- Asistencia (20%): valorarase a asistencia a sesións maxistrais, seminarios
2.-Avaliación continua (20%): valorarase a participación do alumno na dinámica das clases e nos seminarios
3.-Proba obxectiva (60%): consistirá nunha proba escrita de respuesta múltiple
*Observacións de avaliación:
-Na avaliación da asistencias para poder terse en conta será obrigatorio a asistencia ó 80% das sesións e seminarios.
-Para poder superar a asignatura o alumno deberá superar a proba objetiva a lo menos con un 50% do seu valor ( non se poderá facer media co apartado anterior se non se supera a proba obxectiva)
-En caso de non poder realizar dita proba por circunstancias excepcionais, o alumno deberá presentar para superar a asignatura un traballo tutelado que versará sobre os contidos da asignatura
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
-Non se realizaran cambios. Disporán ademais de material teórico e práctico dixitalizado en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías