Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (semipresencial) |
Asignaturas |
Tecnoloxías Aplicadas á Investigación e Intervención en Saúde |
Contidos |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías Aplicadas á Investigación e Intervención en Saúde | Código | 653862313s | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Software para programación fácil | 1.1 Características básicas. 1.2 Scratch, Makey Makey, Microbit e arduino |
Tema 2. Gamificación como ferramenta para a intervención | 2.1 Conceptos e características fundamentais da gamificación. 2.2 Recursos para a boa gamificación. 2.3 Aplicación da gamificación como elemento de intervención. |
Tema 3. Hogar Dixital e dispositivos para o control de contorna. | 3.1 Análise das características das ferramentas do fogar dixital. |
Tema 4. Aplicacións móbiles | 4.1. Recursos terapéuticos e para a xestión da saúde. 4.2. Revisión e análise das principais APP para a intervención e xestión de saúde. |
Tema 5. Experiencias de aplicación e investigación en TIC con diferentes poboacións | 5.1. Envellecemento activo e participativo. 5.2. Infancia, adolescencia, ocupacións e solucións tecnolóxicas. |
Prácticas a través das TIC | 1. Desenvolvemento de aplicacións a través de software para programación fácil ( Scratch e Makey Makey). 2. Uso da gamificación online e elaboración de propostas con Mentimeter e Kahoot 3. Xestión do fogar dixital a través da ferramenta GoogleHome e vinculación de dispositivos. 4. Programación básica de APP para móbiles. 5. Produtos de apoio e recursos tecnolóxicos con materiais de baixo custo e impresoras 3D. |
|