Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Relacións Laborais (C) |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña) |
Asignaturas |
Estatística Descritiva |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Estatística Descritiva | Código | 660G01018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A13 | Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A14 | Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A15 | Dirixir grupos de persoas. |
A18 | Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. |
A19 | Identificar as fontes de información económica e o seu contido. |
A26 | Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral. |
A31 | Aplicar os coñecementos á práctica. |
B1 | Resolución de problemas. |
B2 | Capacidade de análise e síntese. |
B3 | Capacidade de organización e planificación. |
B4 | Capacidade de xestión da información. |
B5 | Toma de decisións. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 | Habilidades nas relacións interpersoais. |
B8 | Razoamento crítico. |
B9 | Traballo en equipos. |
B12 | Motivación para a calidade. |
B13 | Adaptación a novas situacións. |
B14 | Aprendizaxe autónomo. |
B15 | Creatividade. |
B17 | Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|