Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Turismo |
Subjects |
Sociology of Tourism |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Sociology of Tourism | Code | 662G01001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A3 | Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer. |
A5 | Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
A7 | Recoñecer os principais axentes turísticos. |
A19 | Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
A23 | Analizar os impactos xerados polo turismo. |
A27 | Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 | Resolución de problemas. |
B4 | Razoamento crítico. |
B5 | Compromiso ético. |
B6 | Aprendizaxe autónoma. |
B7 | Adaptación a novas situacións. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|