Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis
*Metodoloxías docentes que se modifican
Elimínase o exame.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos (con presentación en clase) e participación na aula, 20% traballo tuteado (con presentación en clase) y 60% exame tipo test). Todas estas actividades tendrán lugar na aula física (ou, en el caso de que o centro diseñe un sistema híbrido no que ás veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de contingencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de enseñanza, o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):
1. Estudo de casos e participación na aula: 25%
2. Presentación oral: 25%
3. Traballo tutelado: 50%.
Neste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades pasarán á modalidad online e o alumnado as enviará a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As aulas terán lugar tamén a través de Teams no mesmo horario que se estableceu para as clases presenciales.
|