Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Turismo |
Subjects |
Tourist Intermediation and Transport I |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Tourist Intermediation and Transport I | Code | 662G01013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Capacidade de análise e síntese. Comunicación oral e escrita na lingua nativa. Solución de problemas. Pensamento Crítico. Aprendizaxe autónoma. | B1 B2 B3 B4 B6 |
||
Compromiso ético. Adaptación a novas situacións. | B5 B7 |
||
Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer. Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. | A3 A6 |
||
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. Recoñecer os principais axentes turísticos Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais. Dirixir e xestionar (management) os distintos tipos de entidades turísticas. Manexar técnicas de comunicación. Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. Coñecementos a adquirir no ámbito dos procedementos operativos das empresas de intermediación. Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. | A5 A7 A11 A12 A13 A14 A18 A22 A24 A32 |
||
Creatividade. Iniciativa e espírito emprendedor. Motivación pola calidade. | A33 A34 A35 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Desenvolverse para ou exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas non coñecemento e orientadas ao ben común. Entender a importancia dá cultura emprendedora e coñecer vos medios ao alcance dás persoas emprendedoras. Valorar criticamente ou coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver vos problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e ou desenvolvemento tecnolóxico non avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
|