O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno o coñecemento esencial sobre o marketing para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, desde o campo estratéxico como operativo.
Neste sentido, trátase do alumno para coñecer e interiorizar:
1. O papel de marketing na estratexia da empresa turística.
2. As principais técnicas, procesos e funcións de mercadotecnia aplicadas ao sector turístico.
3. Turismo Marketing Instruments Mix: produto, prezo, distribución e comunicación.
4. Os elementos básicos para a preparación do plan de mercadotecnia.
5. Investigación e planificación comercial.
O contido da materia está estructurado en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) Marketing estratéxico; e 3) mercadotecnia operativa.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non se farán cambios.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen. Sesións mestras, seminarios e titorías.
* Metodoloxías de ensino que se modifican. Será asignado a todos os alumnos para o seguimento das clases e as titorías a través de equipos.
3. Mecanismos de atención personalizados aos alumnos. VIA EQUIPOS, MOODEL E MAIL.
4. Modificacións na avaliación. Manterase os mesmos listados na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webboy. Non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías