Esta materia foi deseñada para proporcionar ao alumno os coñecementos linguísticos e comunicativos necesarios para desenvolverse a nivel medio nun francés usual e técnico en situacións cotidiás e en situacións profesionais do mundo do turismo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
NON HAY CAMBIOS NOS CONTENIDOS.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
ESTAS METODOLOXÍAS IMPARTIRANSE A través da PLATAFORMA EN LIÑA " TEAMS":
SESIÓN MAXISTRAL
GLOSARIO
OBRADOIRO
*Metodoloxías docentes que se modifican
PROBA MIXTA E PRESENTACIÓN ORAL : SERÁN SUBSTITUÍDAS POLA ENTREGA DE TRABALLOS DENTRO DUNHA AVALIACIÓN CONTINUA.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- CORREO ELECTRÓNICO: RESOLUCIÓN DE DÚBIDAS, CONSULTAS, SOLICITUDE DE ENCONTROS VIRTUAIS, ENTREGA DOS TRABALLOS.
- TEAMS: SESIÓNS SÍNCRONAS EN GRAN GRUPO PARA AVANCE DOS CONTIDOS DA MATERIA, SESIÓNS ASÍNCRONAS (A pedimento do ALUMNADO).
-MOODLE
4. Modificacións na avaliación
TRABAJOS TUTELADOS (100%)
Todo "copiar e pegar" de un texto orixinal en francés será sancionado con severidad.
*Observacións de avaliación:
O MESMO QUE APARECE NA GUÍA DIDÁCTICA, AGÁS QUE A ASISTENCIA AVALIADA SERÁ A DA ACTIVIDADE PRESENTIAL ATA O MOMENTO DE SUSPENSIÓN.
Observaciones para el "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”:
ESTE ALUMNADO REALIZARÁ OS MESMOS TRABALLOS QUE O ALUMNADO A DEDICACIÓN COMPLETA A DIFERENZA DA VALORACIÓN DA ASISTENCIA QUE NO SEU CASO, NON SE TERÁ EN CONTA.
SEGUNDA OPORTUNIDADE: PROCEDERASE EXACTAMENTE IGUAL QUE NA PRIMEIRA.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
NON HAY CAMBIOS NA BIBLIOGRAFÍA.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías