Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Empresa Humanidades Letras Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moss , Sarah Louise
Moss , Sarah
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
sarah.moss@udc.es
Profesorado
Caamaño Franco, Iria
Crecente Maseda, Mario
de Carreño de Vicente, Mercedes
Fernández Fernández, Javier Luis
Lezcano González, Mª Elvira
Martín Cancela, Elena
Martínez Fernández, Paulino
Moss , Sarah Louise
Pérez García, Antonia
Ramos Montes, Oscar
Rodrigues Soares, Jakson Renner
Rodríguez Carro, Carlos
Rodríguez Pallas, Angel
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
mario.crecente@udc.es
m.decarreno@udc.es
javier.fernandez4@udc.es
m.lezcano@udc.es
elena.martin@udc.es
paulino.martinez@udc.es
sarah.moss@udc.es
antonia.perezg@udc.es
oscar.ramos@udc.es
jakson.soares@udc.gal
carlos.rodriguez3@udc.es
angel.rodriguez.pallas@udc.es
Web
Descrición xeral
O TFG supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual, dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión dun ou máis directores académicos.
Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
As exposicións e defensas pasan a ser virtuais a través da plataforma de teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A titorización realízase a través da plataforma de teams eo enderezo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías