Plan de continxencia |
PLAN DE CONTINXENCIA
Adaptacións que levarán a cabo na docencia e na avaliación, se nos atopamos nun escenario de non presencialidad por un novo brote de pandemia ou fronte a imposibilidade de cumprir coas medidas vixentes no momento da docencia presencial:
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan cambios.
2. Metodoloxías:
Os alumnos que figuren na modalidade presencial pásanse á non presencial, por tanto, aplícanse as da modalidade non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Mediante as plataformas oficiais da UDC. (As aplicadas na modalidade non presencial):
-Correo electrónico: para contestar consultas, solicitar encontros virtuais, resolver dúbidas e facer seguimento de traballos tutelados, etc.
-Moodle: achega de contidos das materias, dirixir foros, xestionar titorías, realizar probas, impartir leccións, etc.
-Teams: realización de clases mantendo preferentemente os horarios iniciais presenciais, *tutorías en grupo, individuais, conferencias, etc.
4. Modificacións na avaliación:
Os alumnos que figuren na modalidade presencial pásanse á non presencial, por tanto, aplícanse os criterios da modalidade non presencial.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía.
Non se realizan cambios.
|