Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacity to apply the development of the croquis, the proporcionalidad, the language and the technicians of the graphic representation of the elements and constructive processes. |
A38
|
|
|
Interpretation, preparation, normative and normalisation of the graphic document. |
A38
|
|
|
Capacity to realise taking of data, lifting of planes and the verification of measures that can be of interest for the project, the direction and materialisation of the edificación, as well as, the conception, design, definition and technical and technological solution of elements, processes and constructive systems. |
A38
|
|
|
Basic rule of application. |
A38
|
|
|
Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio. |
|
B31
|
|
Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio. |
|
B32
|
|
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética. |
|
B33
|
|
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado. |
|
B34
|
|
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía. |
|
B35
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
|
|
C1
|
Use the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of his profession and for the learning along his life |
|
|
C3
|
Express properly, so much of oral form as written, in the official tongues of the autonomous community. |
|
|
C4
|
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Adquirir habilidades para la vida y hábitos, rutinas y estilos de vida saludables. |
|
|
C6
|
Assume like professional and citizen the importance of the learning along the life. |
|
|
C7
|
Value criticamente the knowledge, the technology and the available information to resolve the problems with which have to confront. |
|
|
C8
|
Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |
|
|
C9
|