A idea fundamental que trataremos de desenvolver neste tema é a importancia de adoptar unha perspectiva holística e intercultural para comprender o comportamento humano, cruzando os límites de culturas e tempos históricos específicos. Resaltarase como a antropoloxía ofrece unha visión sistémica única, especialmente para a análise da sociedade moderna. Neste sentido, presentaranse casos reais de aplicación da antropoloxía a contextos locais específicos. Pararemos nun enfoque antropolóxico centrado na resolución de problemas prácticos, afondando nalgunhas das liñas fundamentais de investigación que se desenvolveron no contexto de Galicia, por exemplo na xestión dos recursos naturais, desenvolvemento local, turismo, comercialización da pesqueira produtos, redes internacionais, dereitos humanos, etc.
Plan de continxencia
En caso de aplicar protocolos COVID:
1. Modificacións nos contidos
Los contenidos previstos para las clases presenciales se mantendrán.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Tutorías virtuales o telefónicas personalizadas
Trabajos tutelados: lecturas y análisis de artículos/capitulos de libro/prensa, videos, etc.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Se sustituyen las clases presenciales por un sistema de videoconferencias (microsoft team) orientadas a la exposición de los temas que han quedado sin impartir, así como a la interacción y discusión de dichos temas. Se plantearía una o dos sesiones semanales.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Los alumnos podrán comunicarse individualmente conmigo según lo necesiten.
En función del tipo de consulta, podrán emplear el teléfono (diariamente), el mail (diariamente), el skype o el microsoft team (una o dos veces a la semana), u otro medio que favorezca la comunicación.
4. Modificacións na avaliación
No habrá modificaciones en la evaluación. Los trabajos realizados así como los análisis de las lecturas realizadas compondrán, junto con la participación (virtual o presencial), los principales criterios para evaluar a los alumnos.
De los trabajos se valorará especialmente la originalidad del planteamiento del problema; la estructura y coherencia; la claridad en la exposición de las ideas; la fundamentación de los argumentos; la referencia bibliográfica documentada; etc.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
En principio no hay una previsión de cambio en este punto
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías