Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Industrial da Moda |
Asignaturas |
Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións |
Fontes de información |
|
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións | Código | 710G03036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Harriet Posner. Marketing de moda. 2a edición. Barcelona: Editorial Gustavo Gili, SL, 2016 Alison Gwilt. Moda Sostenible. Barcelona: Editorial Gustavo Gili, SL, 2014. |
|
Bibliografía complementaria | |
Fashionary International LtdFashionary. Fashionpedia, the visual dictionary of fashion design. Hong Kong, 2017. Toby Meadows. How to set up & run a Fashion Label. London: Laurence King Publishing, 2009. WEBs |
|