A asignatura de Documentación e bases da Información ten como finalidade que o alumnado adquira os coñecementos necesarios para:
.- Conocer e manexar as fontes de información de interese para a Enfermaría.
.- Desenvolver habilidades de buca e revisión da literatura pertinente a un problema académico/ clínico/de investigación.
Tras a abordaxe do Módulo correspondente a TIC aplicadas a Ciencias da Saúde, o estudante poderá:
.- Identificar as Tecnoloxías da Información e Comunicación aplicadas a Ciencias da Saúde
.- Describir os sistemas de información clínica
.- Empregar os sistemas de información na área de enfermería
Plan de continxencia
MÓDULO 1.- DOCUMENTACIÓN CIENTÍFICA
1. CAMBIOS DE CONTIDO
2. Non se fan cambios no contido da materia
2. METODOLOXÍAS
* Metodoloxías docentes que se manteñen
• Sesión maxistral • Prácticas a través das TIC
• Traballos tutelados (computados na avaliación) • Proba obxectiva (calculada na avaliación)
* Metodoloxías docentes que se modifican Non se realizan cambios nas metodoloxías da materia As metodoloxías previamente programadas en persoa, serán virtuais.
3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO
• Correo electrónico: utilízase para facer consultas e resolver dúbidas.
• Videoconferencia (equipos): exposición de contido teórico, na franxa horaria asignada á materia no calendario oficial. Esta opción será aplicable tanto na sesión maxistral como nos seminarios.
• Campus virtual: utilizarase como repositorio para material documental e para a entrega de actividades.
4. CAMBIOS NA AVALIACIÓN
Non se fan cambios no contido da materia * Observacións de avaliación: • As distintas actividades de avaliación continua realizaranse de forma non presencial, a través do Campus Virtual e con apoio en directo a través de Equipos.
5. MODIFICACIÓNS DA BIBLIOGRAFÍA OU WEBGRAFÍA
• Disporán de todos os materiais de traballo dixitalizados no Campus Virtual.
OBSERVACIÓNS:
No caso de que un ou máis alumnos estean confinados, deberán comunicalo ao profesor da materia, para avaliar un plan alternativo que non prexudique a súa evolución na materia.
-----------------------------------------
MÓDULO 2- TIC APLICADAS A CIENCIAS DE LA SALUD
1. Modificaciones en los contenidos:
No se realizan cambios en los contenidos de la materia
2. Metodologías:
*Metodologías docentes que se mantienen: todas
*Metodologías docentes que se modifican:
No se realizan cambios en las metodologías de la materia
En el caso de tener un alumno o grupo de estudiantes confinados, se conectarán a la lección magistral y seminarios por Teams y, de estar justificado, se pospondrán las evaluaciones hasta la incorporación de los mismos.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado confinado:
• Correo electrónico: De uso para hacer consultas y resolver dudas.
• Videoconferencia sesión magistral (Teams) en la franja horaria que tiene asignada la materia en el calendario de la facultad.
• Videoconferencia seminarios (Teams)en la franja horaria que tiene asignada la materia en el calendario de la facultad.
• Campus Virtual: Se empleará como repositorio del material documental y para la realización de tareas y actividades para el seguimiento de la materia.
4. Modificaciones en la evaluación:
No se realizan cambios en la evaluación de la materia
*Observaciones de evaluación:
• Las diferentes actividades de evaluación continuada, de ser preciso, se efectuarán de manera no presencial, a través del Campus Virtual y con soporte en directo, mediante Teams.
• Las pruebas de evaluación correspondientes a las convocatorias oficiales, se realizarán de manera presencial y de no ser posible, se harán en la modalidad virtual.
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía:
• Dispondrán de todos los materiales de trabajo de la manera digitalizada en el Campus Virtual.
• Se añaden enlaces web en el Campus Virtual, como bibliografía complementaria la algún contenido impartido de manera no presencial, a lo que tendrá acceso todo el alumnado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías