Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enfermaría
 Asignaturas
  Sistemas da información e comunicación en ciencias da saúde
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Sistemas da información e comunicación en ciencias da saúde Código 750G01004
Titulación
Grao en Enfermaría
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Sobrido Prieto, María
Correo electrónico
maria.sobrido@udc.es
Profesorado
Pesado Cartelle, Jose Angel
Sobrido Prieto, María
Sobrido Prieto, Natalia
Correo electrónico
j.pesado@udc.es
maria.sobrido@udc.es
natalia.sobrido@udc.es
Web http://campusvirtual.udc.gal/
Descrición xeral A asignatura de Documentación e bases da Información ten como finalidade que o alumnado adquira os coñecementos necesarios para: .- Conocer e manexar as fontes de información de interese para a Enfermaría. .- Desenvolver habilidades de buca e revisión da literatura pertinente a un problema académico/ clínico/de investigación. Tras a abordaxe do Módulo correspondente a TIC aplicadas a Ciencias da Saúde, o estudante poderá: .- Identificar as Tecnoloxías da Información e Comunicación aplicadas a Ciencias da Saúde .- Describir os sistemas de información clínica .- Empregar os sistemas de información na área de enfermería
Plan de continxencia MÓDULO 1.- DOCUMENTACIÓN CIENTÍFICA 1. CAMBIOS DE CONTIDO 2. Non se fan cambios no contido da materia 2. METODOLOXÍAS * Metodoloxías docentes que se manteñen • Sesión maxistral • Prácticas a través das TIC • Traballos tutelados (computados na avaliación) • Proba obxectiva (calculada na avaliación) * Metodoloxías docentes que se modifican Non se realizan cambios nas metodoloxías da materia As metodoloxías previamente programadas en persoa, serán virtuais. 3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO • Correo electrónico: utilízase para facer consultas e resolver dúbidas. • Videoconferencia (equipos): exposición de contido teórico, na franxa horaria asignada á materia no calendario oficial. Esta opción será aplicable tanto na sesión maxistral como nos seminarios. • Campus virtual: utilizarase como repositorio para material documental e para a entrega de actividades. 4. CAMBIOS NA AVALIACIÓN Non se fan cambios no contido da materia * Observacións de avaliación: • As distintas actividades de avaliación continua realizaranse de forma non presencial, a través do Campus Virtual e con apoio en directo a través de Equipos. 5. MODIFICACIÓNS DA BIBLIOGRAFÍA OU WEBGRAFÍA • Disporán de todos os materiais de traballo dixitalizados no Campus Virtual. OBSERVACIÓNS: No caso de que un ou máis alumnos estean confinados, deberán comunicalo ao profesor da materia, para avaliar un plan alternativo que non prexudique a súa evolución na materia. ----------------------------------------- MÓDULO 2- TIC APLICADAS A CIENCIAS DE LA SALUD 1. Modificaciones en los contenidos: No se realizan cambios en los contenidos de la materia 2. Metodologías: *Metodologías docentes que se mantienen: todas *Metodologías docentes que se modifican: No se realizan cambios en las metodologías de la materia En el caso de tener un alumno o grupo de estudiantes confinados, se conectarán a la lección magistral y seminarios por Teams y, de estar justificado, se pospondrán las evaluaciones hasta la incorporación de los mismos. 3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado confinado: • Correo electrónico: De uso para hacer consultas y resolver dudas. • Videoconferencia sesión magistral (Teams) en la franja horaria que tiene asignada la materia en el calendario de la facultad. • Videoconferencia seminarios (Teams)en la franja horaria que tiene asignada la materia en el calendario de la facultad. • Campus Virtual: Se empleará como repositorio del material documental y para la realización de tareas y actividades para el seguimiento de la materia. 4. Modificaciones en la evaluación: No se realizan cambios en la evaluación de la materia *Observaciones de evaluación: • Las diferentes actividades de evaluación continuada, de ser preciso, se efectuarán de manera no presencial, a través del Campus Virtual y con soporte en directo, mediante Teams. • Las pruebas de evaluación correspondientes a las convocatorias oficiales, se realizarán de manera presencial y de no ser posible, se harán en la modalidad virtual. 5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía: • Dispondrán de todos los materiales de trabajo de la manera digitalizada en el Campus Virtual. • Se añaden enlaces web en el Campus Virtual, como bibliografía complementaria la algún contenido impartido de manera no presencial, a lo que tendrá acceso todo el alumnado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes