Guía DocenteCurso Facultade de Enfermaría e Podoloxía |
Grao en Podoloxía |
Asignaturas |
Cirugía Podolóxica 2 |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Cirugía Podolóxica 2 | Código | 750G02030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | B3 B5 B8 | Realizarase 1 Traballo tutelado obrigatorio en grupo relacionado coa materia. As pautas para a súa realización así como a data e formato de entrega detallaranse na plataforma virtual da UDC. Na súa elaboración valorarase a utilización do inglés escrito. A non realización e/ou participación no Traballo tutelado supón o suspenso da materia. Na cualificación final considerarase: Comprensión do tema tratado, rigor científico, capacidade de síntese e de crítica, adecuación e actualización da bibliografía consultada e claridade na súa redacción. É necesario obter polo menos 5 puntos de 10 posibles para superar esta metodoloxía. A non realización e/ou participación no Traballo tutelado supón o suspenso da materia. Neste caso o alumnado deberá responder na convocatoria de xullo a 30 preguntas tipo test relacionadas coas temáticas abordadas. |
30 |
Proba obxectiva | A33 B17 | Realizarase unha proba obxectiva final individual e presencial que constará de 60 preguntas tipo test (70% da cualificación final da materia) O día da súa realización facilitarase a información relativa á puntuación das preguntas. É necesario obter polo menos 5 puntos de 10 posibles para superar esta metodoloxía. |
70 |
Observacións avaliación | |||
PARA SUPERAR A MATERIA É NECESARIO: Obtén unha nota de 5 sobre 10 no total da materia. Superar a proba teórico-práctica relacionada coas prácticas de laboratorio. Superar o traballo tutelado obrigatorio. Acadar unha nota de 5 sobre 10 na proba obxectiva final e superalo facendo e participando activamente no traballo supervisado que se lle asignou. No caso de que a cualificación dalgunha das metodoloxías que computan na avaliación e sexan imprescindibles para aprobar a materia sexa inferior a 5/10, a nota final será de suspenso e a avaliación numérica calcularase aprobando a nota calculada da parte que o fracaso motiva máis de 10 e que se engade como porcentaxe ao resto de cualificacións, sempre que a devandita suma non supere o 4/10, nese caso a 4 reflectirase como a nota final da materia. Convocatorias para a segunda matrícula e posteriores: os estudantes que cursaron a materia, completaron e superaron as prácticas obrigatorias completamente coa nota de APRENDIZAXE poderán volver a realizar toda a materia ou realizar a proba obxectiva individual individual. Estudantes con matrícula parcial: poderán obter a cualificación da materia coa modalidade ordinaria ou modalidade na que a proba obxectiva supón o 80% da cualificación. O 20% restante corresponderá á proba teórico-práctica relacionada coas prácticas de laboratorio. Anuncios para a oportunidade de avaliación avanzada: para os alumnos que solicitaron a oportunidade de avaliación avanzada, cumpren os requisitos e se lles concede, poderán realizar a proba obxectiva final, cuxa cualificación representará o 80% da nota para o tema. O 20% restante corresponderá á proba teórico-práctica relacionada coas prácticas de laboratorio. A cualificación de NON PRESENTADO outorgarase a aquelas persoas que non comparezan para a proba obxectiva final ou para algunha das metodoloxías obrigatorias. As condicións para obter a MATRÍCULA DE HONRA son obter máis do 90% da nota total da materia, ser a mellor nota entre todos os alumnos matriculados na oportunidade avaliada e que a súa contribución foi significativa aos criterios do profesor. responsable do tema. NOTA: En todo momento os estudantes usarán tanto para comunicarse co profesor responsable da materia como para levar a cabo as metodoloxías para avaliar o correo electrónico institucional da UDC e as aplicacións ou canles de comunicación da institución. |
|