Descrición xeral |
A asignatura de Introdución á Economía intégrase no plan de estudos da titulación no 1º curso como materia básica.
En canto á justificación de esta asignatura podese dicir que posto que as relacións laborais prodúcense normalmente no seno das empresas, é imprescindibel para un especialista neste campo, posuir unhas nocións de Economía xeneral, facendo especial fincapié na análise da toma de decisións na empresa (o mercado: oferta e demanda, o consumo, a producción, os custes da producción, os ingresos e o beneficio, etc) e, por suposto, no factor traballo, no precio: o salario e na problemática do mercado laboral.
A asignatura abrangue tanto a dimensión interna da empresa como das relacións coa súa contorna externa. Malia que pola súia natureza, esta materia ten un contido abstacto, integra, con todo, múltiples aspectos relacionados coa realidade social e os problemas de actualidade. Para o coñecemento do fucionamento dunhas empresas e dunhas economías cada vez máis complexas e globalizadas no seu funcionamento, preténdese que os alumnos desenvolvan actitudes éticas e críticas fronte ao papel da empresa na sociedade, que lles faga recoñecer o función social da empresa ao ser quen contrata e remunera aos factores productivos, entre eles, o máis importanmte socialmente, o traballo. Polo que concederáselle tanta relevancia ao análise puramente económico e instrumental como aos aspectos sociais.
A Integración desta asignatura no plan de estudos queda plenamente xustificada porque:
1. Responde á necesidade dun coñecemento máis técnico, dede o punto de vista económico, do ámbito das Relacións Laborais, á vez que se requiere dar resposta a problemas tan ineludibles como é paro, o funcionamento dos mercados, a toma de decisión das empresas na procura dos seus ouxetivos , o funcionamento das economías nacionais nun mundo globalizado, o crecemento e o subdesenvolvemento económico, etc.
2. Responde á letra e ao espírito da Lei de Reforma Universitaria cando considera que a universidade ha de servir para xerar coñecemento pero, ademais, debe transmitir ou transferir ese coñecemento á sociedade que a sustenta.
|
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Obradoiros
Proba obxetiva
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral: os seus contidos se llevarán a cabo dentro dos obradoiros.
Proba obxetiva: se realizará unha proba obxetiva final. Se calificará como se indica na guía da materiae NON SERÁ OBRIGATORIA PARA APROBAR A ASIGNATURA.
Obradoiros: para os obradoiros pendentes de avaliar será preciso entregar unha memoria con todas as prácticas, actividades e demáis producións propostas polo profesor para cada un dos temas dos que aínda non se fixo obradoiro de control presencial. As tarefas a realizar polo alumno estarán disponibles en Moodle. Para a súa calificación terase en conta:
1. execución correcta
2. axeitada metodoloxía
3. profundidade de contidos
4. linguaxe propio do contexto económico
5. utilización de fontes complementarias e actuais
6.presentación e entrega en tempo establecidos
7. claridade na exposición
8. sólida defensa dos argumentos empregados
A SÚA ENTREGA SERÁ OBRIGATORIA PARA APROBAR A ASIGNATURA.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico (fernando.agullo@udc.es): diariamente ou cando o precise o alumno.
Teléfono (981 337400- 3589, desviado al teléfono particular del profesor): cando o precise o alumno, previa cita por correo-e.
Moodle: segundo as necesidades dos alumnos en función da evolución temporal dos contidos.
Teams: nos horarios establecidos polo centro parra a materia e nos cursos creados pola udc, sempre que esta dote dos medios que se precisan.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizan cambios, agas os indicados nas metodoloxías modificadas do apartada 2. Polo que a ponderación seguirá sendo a mesma.
*Observacións de avaliación:
As que figuran na guía docente da materia, agás no referente ás modificacións nas metodoloxias establecidas neste plan de continxencia e a súa repercusión cualitativa na avaliación.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan cambios.
|