Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión. |
|
A2 |
Coordinar operacións de busca e salvamento, a nivel de xestión. |
|
A3 |
Determinar por calquera medio a situación e a súa exactitude, a nivel de xestión. |
|
A4 |
Determinar e compensar os erros do compás, a nivel de xestión. |
|
A5 |
Elaborar planos de continxencias de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, a nivel de xestión. |
|
A6 |
Establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda, a nivel de xestión. |
|
A7 |
Manobrar e gobernar o buque en todas as condicións tendo en conta os elementos controlables e non controlables cos que conta o manobrista, a nivel de xestión. |
|
A8 |
Manter a seguridade da navegación utilizando o radar, o ARPA e os modernos sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións, a nivel de xestión. |
|
A9 |
Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e o pasaxe, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
|
A10 |
Medida que procede adoitar en caso de emerxencia da navegación, a nivel de xestión. |
|
A11 |
Organizar e administrar os coidados médicos a bordo, a nivel de xestión. |
|
A12 |
Organizar e dirixir a tripulación, a nivel de xestión. |
|
A13 |
Planificar unha travesía e dirixir a navegación, a nivel de xestión. |
|
A14 |
Planificar e garantir o embarco, estiba e suxeición da carga, o seu coidado durante a travesía e o desembarco, a nivel de xestión |
|
A15 |
Prognosticar as condicións meteorolóxicas e oceanográficas, a nivel de xestión. |
|
A16 |
Transporte de cargas perigosas, a nivel de xestión. |
|
A17 |
Utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria, a nivel de xestión. |
|
A18 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e as medidas para garantir a seguridade da vida humana na mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
|
A19 |
Examinar os bens obxecto do seguro (buque, mercancías, etc.) e tendo en conta a vontade do asegurado, determinar si os bens son obxecto de seguro, o alcance da cobertura e o importe da prima. |
|
A20 |
Examinar todas as circunstancias que contribuíron ao sinistro e valorar o importe da indemnización que se pagara ao asegurado. |
|
A21 |
Explotar economicamente o buque en todos os ámbitos do comercio e transporte marítimo, fluvial e lacustre, e as súas interconexións. |
|
A22 |
Dirixir , administrar e comerciar no ámbito do transporte, con coñecemento das áreas económicas, portos e as súas comunicacións. |
|
A23 |
Utilizar as ferramentas para interpretar os movementos do comercio, do transporte e do negocio marítimo (shipping business). |
|
A24 |
Deseñar sistemas de Bases de Datos relacionais, e aplicacións web interactivas. |
|
A25 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferrramentas físico-matemáticas. |
|
A26 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así coma representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente. |
|
A27 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
|
A28 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
A29 |
Empleo do inglés falado e escrito aplicado a navegación marítima, que permita ao oficial utilizar as cartas e demais publicacións náuticas, comprender a información metereolóxica e as mensaxes relativas a seguridade e a operación do buque, e expresarse con claridade no curso das súas comunicacións con outros buques ou estacións costeiras, e así mesmo desempeñar os deberes propios do oficial cunha tripulación multilingüe. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
|
B9 |
Versatilidade. |
|
B10 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
B11 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B12 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B13 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B14 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
|
B15 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |