TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CE01 - Coñecer o funcionamento e os actores do mercado de videoxogos |
|
AP2 |
CE02 - Manexarse de forma eficiente nas contornas socioeconómicas, tecnolóxicos, políticos e culturais do sector dos videoxogos |
|
AP3 |
CE03 - Conceptualizar a idea dun videoxogo |
|
AP4 |
CE04 - Coñecer o proceso de produción dun videoxogo |
|
AP5 |
CE05 - Crear e aplicar estruturas e elementos narrativos para contar unha historia dentro dun videoxogo |
|
AP6 |
CE06 - Deseñar e crear unha experiencia interactiva lúdica para un videoxogo |
|
AP7 |
CE07 - Crear a aparencia, historia, personalidade e comportamento dos personaxes dun videoxogo |
|
AP8 |
CE08 - Coñecer os fundamentos da xeración de gráficos por computador |
|
AP9 |
CE09 - Entender a relación e aplicación dos fundamentos da xeración de gráficos por computador en motores de videoxogos e no desenvolvemento dos mesmos |
|
AP10 |
CE10 - Deseñar as contornas e as escenografías onde transcorre un videoxogo |
|
AP11 |
CE11 - Crear a ambientación sonora e visual das contornas onde transcorre un videoxogo |
|
AP12 |
CE12 - Deseñar e crear os mapas dun videoxogo adaptados á jugabilidad deseñada |
|
AP13 |
CE13 - Analizar os distintos xéneros de videoxogos e entender as súas características de deseño particulares |
|
AP14 |
CE14 - Deseñar e crear os sistemas de interacción e de retroalimentación para un videoxogo |
|
AP15 |
CE15 - Crear os documentos necesarios para conceptualizar o deseño dun videoxogo |
|
AP16 |
CE16 - Crear os modelos dixitais de obxectos, estruturas e escenarios para videoxogos |
|
AP17 |
CE17 - Analizar e interpretar as formas, aspectos e movementos a partir do mundo real ou da arte conceptual para recrear os elementos necesarios dun videoxogo |
|
AP18 |
CE18 - Coñecer os fundamentos artísticos e técnicos que permitan conceptualizar gráficamente os elementos dun videoxogo |
|
AP19 |
CE19 - Crear a arte conceptual dos distintos elementos necesarios para facer un videoxogo |
|
AP20 |
CE20 - Coñecer os fundamentos e técnicas específicas que se aplican na creación de videoxogos 2D |
|
AP21 |
CE21 - Coñecer a tecnoloxía dos dispositivos de captura de movemento |
|
AP22 |
CE22 - Aplicar os dispositivos de captura de movemento para crear e integrar animacións corporais e faciais en motores de videoxogos |
|
AP23 |
CE23 - Coñecer as distintas contornas alternativas de aplicación de videoxogos |
|
AP24 |
CE24 - Coñecer a arquitectura e o funcionamento interno de motores de videoxogos e ter a capacidade de programalos |
|
AP25 |
CE25 - Analizar, avaliar e optimizar o rendemento dun videoxogo |
|
AP26 |
CE26 - Coñecer e utilizar as tecnoloxías emerxentes ou máis actuais utilizadas no desenvolvemento de videoxogos |
|
AP27 |
CE27 - Identificar e satisfacer dunha maneira rendible as necesidades e demandas do comprador e xogador |
|
AP28 |
CE28 - Establecer políticas operativas comerciais de produto, prezo, distribución e comunicación |
|
AP29 |
CE29 - Crear e dirixir proxectos e empresas de videoxogos |
|
AP30 |
CE30 - Construír, compoñer e programar un videoxogo |
|
AP31 |
CE31 - Analizar e avaliar a experiencia lúdica do usuario no xogo |
|
AP32 |
CE32 - Crear, animar e programar personaxes autónomos e manexados polo xogador dentro de motores de videoxogos |
|
AP33 |
CE33 - Coñecer e aplicar as técnicas que permiten simular dentro de videoxogos comportamentos físicos do mundo real |
|
AP34 |
CE34 - Coñecer e utilizar as características específicas dos dispositivos móbiles no deseño e desenvolvemento de videoxogos |
|
AP35 |
CE35 - Coñecer os fundamentos de intelixencia artificial aplicados en videoxogos |
|
AP36 |
CE36 - Aplicar técnicas de intelixencia artificial para definir comportamentos con aparencia intelixente para obxectos e personaxes dun videoxogo |
|
AP37 |
CE37 - Crear personaxes animados coa personalidade e comportamento definidos a partir do deseño dun videoxogo |
|
AP38 |
CE38 - Coñecer o marco legal e os aspectos xurídicos relativos á creación e comercialización de videoxogos |
|
AP39 |
CE39 - Coñecer as fórmulas de licenciamiento de software e contidos na industria do videoxogo |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BP2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BP3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BP4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BP5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
|
BP6 |
CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo |
|
BP7 |
CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos |
|
BP8 |
CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo |
|
BP9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
BP10 |
CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse |
|
BP11 |
CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas |
|
BP12 |
CG7 - Traballo en equipo. Capacidade de abordar proxectos en colaboración con outros estudantes, asumindo roles e cumprindo compromisos de fronte ao grupo |
|
BP13 |
CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos |
|
BP14 |
CG9 - Capacidade de deseño e xestión de proxectos, resolvendo os aspectos narrativos, técnicos e de xestión do proxecto de videoxogo |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita |
|
CP2 |
CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado |
|
CP3 |
CT3 - Habilidade para a xestión da información |
|
CP4 |
CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas |
|
CP5 |
CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos |
|
CP6 |
CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse |
|
CP7 |
CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
CP8 |
CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
CP9 |
CT9 - Capacidade para dirixir e xestionar equipos de persoas e grupos de empresa |
|
CP10 |
CT10 - Capacidade de traballo en equipo e facilidade para a integración en equipos multidisciplinares |