Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Arquitectura
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Estudos de Arquitectura
 Asignaturas
  Proxectos 1
   Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Portafolios do alumno
Descrición
Aquelas persoas que, polas súas características físicas, sensoriais, motoras ou outras, non poden efectuar o seguimento das actividades do curso nas condicións propostas, serán obxecto de medidas de atención á diversidade, segundo móstrase a continuación.
No caso de existencia de persoas con diversidade funcional, estas haberán de ser atendidas tomando as medidas necesarias en cada caso: desde adaptacións de acceso, medidas concretas para facilitar o uso do material e os recursos didácticos, flexibilidade cos tempos de elaboración dos traballos, etc., sen chegar en ningún caso para tomar medidas significativas de adaptación curricular. Trátase de ensinos de nivel universitario (de carácter non obrigatorio) conducentes unha titulación que dá acceso a unha profesión regulada con responsabilidades civís e penais, e cuxo traballo ten un profundo impacto sobre a vida das persoas. Por tanto, Os CONTIDOS NON SE MODIFICARÁN SUBSTANCIALMENTE, senón que se adaptará a súa forma de presentación para facelos accesibles ao alumnado con algún tipo de dificultade ou limitación.
A aqueles/ as alumnos/ as que superen amplamente os obxectivos marcados para a materia deixaráselles máis autonomía para resolver os exercicios propostos, co fin de estimular a motivación, a imaxinación e a creatividade, e esixiráselles un maior grao de desenvolvemento no proxecto. Animaráselles a acometer propostas máis ambiciosas tanto en dificultade
conceptual como técnica.
En canto aos alumnos con dificultades nalgún aspecto da materia, a través das correccións individuais de taller e as sesións de titoría, tentarase diagnosticar se se trata dunha carencia conceptual (non entende a lóxica que sustenta a práctica), procedemental (entende os conceptos pero non é capaz de aplicalos adecuadamente, co cal a repetición pode ser beneficiosa) ou actitudinal (entende o concepto, é capaz de aplicalo, pero non entende a transcendencia de facelo). Se a dificultade é conceptual buscarase outro modo de presentar o contido con exemplos concretos ou metáforas diferentes; se é procedemental recomendaráselle máis práctica; e se a dificultade é actitudinal advertiráselle das consecuencias de ignorar a importancia de aplicar o concepto, tanto a transcendencia hipotética no mundo profesional como as repercusións reais na súa cualificación final.

En todo caso poñerase especial atención na valoración de actitudes como o esforzo e o afán de superación, e na evolución positiva ao longo do curso, independentemente do nivel do que se parta.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes