Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Máquinas Navais |
Asignaturas |
Física II |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Física II | Código | 631G03008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
CLASES MAXISTRAIS: - Comprender e interpretar os fenómenos físicos na Física Universitaria. - Reforzar as habilidades matemáticas do alumno. - Fomentar o estudo autónomo individual e en grupo. - Fomentar a procura e o manexo de información. - Promover a transferencia do coñecemento de maneira axeitada. - Reforzar, na medida do posible, aspectos educativos tales como: capacidades de aprendizaxe, habilidades orales i escritas, xestión da información, pensamento crítico, valores éticos. - Outras destrezas que se deben adquirir de modo más específico no eido da física: * posuir coñecemento e boa comprensión das teorías físicas máis relevantes. * capacidade de asimilación de explicaciones. * ser capaz de avaliar órdenes de magnitude e manexar/transformar as unidades máis relevantes no campo científico-tecnolóxico. * demostrar capacidade para usar fontes de información como libros de texto, artículos de física, etc. | A73 A74 A75 |
B1 B2 B3 B5 B6 B11 B12 B13 B16 B17 |
C3 C4 C5 C6 C8 C9 |
CLASES INTERACTIVAS CON GRUPOS REDUCIDOS/INTERMEDIOS E TITORÍAS PERSOALIZADAS: - promover o plantexamento e a resolución de problemas con análisis y solucións claras. - fomentar a organización e planificación do tempo e do traballo. - fomentar o traballo colaborativo. - saber aplicar os coñecementos mediante esquemas ordenados metodolóxicamente e de aplicación e na resolución de problemas. - capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir un xuizo sobor dun tema específico. - saber transmitir información e ideas, en forma oral i escrita. - desenvolver habilidades de aprendizaxe necesarios para emprender estudios posteriores con un certo grao de autonomía. - saber relacionar conclusión coas teorías de aplicación. - desenvolver a habilidad do traballo independilente usando lla iniciativa propia e organizarse para cumplir plazos de entrega. - experimentar o traballo en grupo como unha interacción crítica sempre constructiva, fomentando a autocrítica. | A73 A74 A75 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 |
C1 C2 C3 C7 C9 |
PRÁCTICAS DE LABORATORIO: - promover destrezas e habilidades experimentais. - promover o manexo de aplicacións informáticas básicas. - promover a planificación do traballo e a búsqueda de información individual, fomentando a preocupación pola calidade. - Específicamente: * saber describir, analizar e avaliar os datos experimentais. * saber redactar un informe sobre as experiencias realizadas. * saber usar os métodos e tratamientos de datos axeitados. * evaluar o error nas medicións e resultados. | A73 A74 A75 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 |
C1 C2 C3 C7 C8 C9 |
TITORIAS PERSOALIZADAS - SEMINARIOS SUBGRUPOS MOI REDUCIDOS: | A73 A74 A75 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 |
C3 C5 C7 C8 C9 |
|