Guía DocenteCurso
Facultade de Fisioterapia
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia (plan 2012)
 Asignaturas
  Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia
   Contidos
Temas Subtemas
1 Os contextos de desenvolvementto e aprendizaxe desde unha perspectivas ecolóxica e sociocultural. A interacción na zona de desenvolvemento próxico e a formación para unha vida interdependente e autónoma 1.1. Características dos contextos humanos
1.2.O factor social do desenvolvemento.
1.3. A perspectivas ecolóxica e sociocultural
1.4. A intervención psicolóxica en contextos sociais e culturais
2.Os principios de inclusión e normalización para o desenvolvemento e a aprendizaxe 2.1. Inclusión e integración: características diferenciais e defnitorias.
o valor da inclusión.
2.2. Principio de normalización: os contextos ordinarios como garantes do desenvolvemento e a aprendizaxe
2.3. Construíndo contextos de aprendizaxe para todos e todas
A importancia da atención á diversidade e pola inclusión
3. o contexto educativo familiar: a importancia da educación familair no desenvolvemento das persoas: carácteristicas e factores implicados 3.1.Educación familia: Concepto e funcións
3.2.Factores implicados na existencia dunha persoa con diferencias maiores
3.2.1. os modelos de calidade de vida familiar: o modelo actual
3.2.2.. Concepciones educativas e aprendizaxe para o desenvolvemento: a importancia da educación familiar
3.3. Construíndo unha atención á familiar: a necesidade da demanda e a importancia a utilización das TIC
4. O contexto educativo escolar: o ordinación e as escolas inclusivas para o desenvolvemento das persoas 4.1. Inlcusión e exclusión: facendo unha vida para todos e todas.
4.2. Factores inclusivos na educación escolar.
4.3. A importancia dunha escola para a vida. Os programas centrados nas persoas.
4.4. Elaborando currículums educativos para as persoas e unha vida futura.
5. A importancia do contexto social e comunitario: o valor da educación nas expectativas e a percepción como igual. O valora da diferenza e dunha vida para todos e todas. 5.1. Construíndo valores inclusivos
5.2. o valor da diferenza e a flexibilidade mental.
5.3. o valor de aprender xuntos e os valores sociais
5.4. Protexer as persoas sin sobre protexelas: axudas e principións de inclusión social
6. Las TIC como recuros de contextos para a aprendizaxe e o desenvolvemento das persoas en comunidade

6.1. as tic e o seu desenvolvemento como recurso.
6.2. O valor das tic e a sua utilización
6.3.os programas de itnervención a través das Tic
6.4. O futuro das Tic como instrumento de atención educativa: o valor do asesoramento, a formación e a atención na discapacidade e para a vida futura independente e de caldiade
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes