Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Contidos no ensino-aprendizaxe dunha lingua estranxeira |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Contidos no ensino-aprendizaxe dunha lingua estranxeira | Código | 652609911 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Discusión dirixida | Discusión e valoración dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado. |
Presentación oral | Cada estudante realizará unha presentación oral sobre un dos contidos do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés). Os/as profesores/as explicarán previamente os aspectos a ter en conta á hora de preparala: tanto o desenvolvemento dos contidos como a mecánica da propia presentación (organización, coherencia, uso da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos). |
Proba de ensaio | Na data oficial do exame final cada estudante desenvolverá por escrito un tema do temario de linguas estranxeiras. |
Sesión maxistral | Os/as profesores/as tratarán do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés), así como o desenvolvemento efectivo das presentacións. |
|