Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fundamentos de avaliación e diagnóstico |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de avaliación e diagnóstico | Código | 652G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B16 B24 | A exposición do traballo tutelado terase en conta de xeito individual en caso de que o traballo se faga en grupo. | 10 |
Obradoiro | A9 A16 A22 A30 C3 | A asistencia e presentación dos traballos derivados das clases interactivas contará ata un máximo dun 20% da nota global | 20 |
Proba obxectiva | A7 A8 | Os/as estudantes deberán superar un examen tipo test de resposta múltiple | 30 |
Traballos tutelados | A7 A8 A9 B3 B21 C7 | Os/as estudantes deberán presentar un informe de avaliación individual despois de levar a cabo unha avaliación do desenvolvemento da linguaxe dun neno/a | 40 |
Observacións avaliación | |||
Para aprobar a materia será requisito imprescindible superar cunha calificación do 50% cada unha das catro metodoloxías empregadas na avaliación. En caso de suspenso a calificación máxima será de 4. Na aplicación da "Norma que regula o réximen de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (aprobada en Consello de Goberno de 29 de maio de 2012), os alumnos aos que lle fora recoñecido a condición de estudantes a tempo parcial e a correspondente dispensa académica, quedarán eximidos da obligatoriedade de asistencia as sesións interactivas; nenbargantes, estes alumnos deberán entregar os correspondentes informes e traballos na data establecida. |
|