O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno o coñecemento esencial sobre o marketing para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, desde o campo estratéxico como operativo.
Neste sentido, trátase do alumno para coñecer e interiorizar:
1. O papel de marketing na estratexia da empresa turística.
2. As principais técnicas, procesos e funcións de mercadotecnia aplicadas ao sector turístico.
3. Turismo Marketing Instruments Mix: produto, prezo, distribución e comunicación.
4. Os elementos básicos para a preparación do plan de mercadotecnia.
5. Investigación e planificación comercial.
O contido da materia está estructurado en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) Marketing estratéxico; e 3) mercadotecnia operativa.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías