Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Industrial da Moda |
Asignaturas |
Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas | Código | 710G03027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Aaker, D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, Free Press, New York. Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury Brand Management: A World od Privilege”, Jhon Willey and Sons, Singapore. Garre, O. (2018). “Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle”. CEU, Madrid. Graham, B. (2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad”. Promopress, Madrid. Lea-Greenwood, G. (2013): “Fashion Marketing Communications”, Wiley, 1st Ed. Martínez-Navarro, G. (2017). “Marketing y comunicación de moda”. Esic, Madrid. Mitterfellner, O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry”, Routledge, 1st Ed. Posner, H. (2016). “Marketing de moda”. Gustavo Gill, Barcelona Tungate, M. (2008): “Fashion Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|