Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Desenvolvemento de Personaxes I. Aparencia |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes I. Aparencia | Código | 730529025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Personaxes en motores de videoxogos | -Modelos e mallas esqueletais -Importación de modelos e assets -Modelos físicos -Niveis de detalle |
Aspecto dos personaxes | -Materiais de personaxes -Texturas e detalle de personaxes -Materiais específicos, pel, ollos, pelo |
Características propias dos personaxes | -Xeometría do pelo -Xeometría da roupa -Partes e estruturación de personaxes -Accesorios |
|