Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Simulación |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Simulación | Código | 730529032 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
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Bibliografía básica |
Emperore, K. & Sherry, D (2015). Unreal Engine Physics Essentials. Packt Publishing Tavakkoli, A. (2015). Game Development and Simulation with Unreal Technology. CRC Press |
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Bibliografía complementaria |
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Estática. McGraw-Hill Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Dinámica. McGraw-Hill Goldstein, H. (2009). Mecánica clásica. Reverté |
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