Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
 Asignaturas
  Traballo fin de Mestrado
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Traballo fin de Mestrado Código 611448013
Titulación
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Economía
Empresa
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Alvarez Garcia, Begoña
Boedo Vilabella, Lucia
Calvo Silvosa, Anxo Ramon
Castellanos Garcia, Pablo
Fernandez Castro, Angel Santiago
Iglesias Antelo, Susana
Maixe Altes, Joan Carles
Martinez Filgueira, Xose Manuel
Miñones Crespo, Ramon
Nieto Mengotti, Manuel Vicente
Peón Pose, David Olegario
Rey García, Marta
Veiga Fernández, Luís Angel
Vizcaino Gonzalez, Marcos
Correo electrónico
begona.alvarez@udc.es
lucia.boedo@udc.es
anxo.calvo.silvosa@udc.es
pablo.castellanos@udc.es
angel.fernandez.castro@udc.es
susana.iglesias.antelo@udc.es
carlos.maixe@udc.es
xose.martinez@udc.es
ramon.minones@udc.es
m.nieto1@udc.es
david.peon@udc.es
marta.reyg@udc.es
l.veiga@udc.es
marcos.vizcaino@udc.es
Web http://http://www.economicas.udc.es/subido/0901_TFM_regulamento_201321220.pdf
Descrición xeral O Traballo Fin de Mestrado é un traballo de especialización que integra os coñecementos adquiridos nas diversas disciplinas impartidas e orientado cara o desenvolvimento, ben dunha aplicación de tipo práctico, ben cara a realización dun traballo de investigación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes