Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Máster Universitario en Economía |
Subjects |
Regional Economic Policy |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Regional Economic Policy | Code | 611532013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
ICT practicals | A4 A5 A7 A8 A10 A11 A12 A13 B6 B8 C3 C4 C6 C8 C10 | Realización de tarefas relacionadas co plantexado nas sesións: Resolución de exercicios, análisis estratéxico, revisión bibliográfica... O seu plantexamento pode ser tanto presencial coma telemático e terán a forma dunha proba escrita. |
30 |
Case study | A4 A5 A7 A8 A10 A11 A12 A13 B8 C3 C6 C10 | Análise de casos de desenvolvemento rexional plantexados na clase | 20 |
Supervised projects | A4 A5 A7 A8 A10 A11 A12 A13 B6 B8 C3 C4 C6 C8 C10 | Elaboración individual dunha análise e as bases da planificación estratéxica dun entorno xeográfico concreto (á elección do alumno), preferentemente unha comarca, baixo a dirección do profesor. | 50 |
Assessment comments | |||
A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación: Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información. 2. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente. B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN: 1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. 2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente indicados nesta sección. 2. Segunda oportunidade: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. 3. Convocatoria adiantada: na convocatoria adiantada é posible recuperar os puntos da avaliación continua (solución de problemas, probas de resposta breve, intervencións durante as sesións maxistrais) mediante preguntas adicionais á proba obxectiva final. |
|