Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Economía |
Asignaturas |
Microeconomía e Mercados |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Microeconomía e Mercados | Código | 611G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A7 A9 A12 B1 B3 B5 C1 | Valoraranse os coñecementos e capacidades mostradas polo alumnado nas probas propostas polo equipo docente. Realizaranse probas mixtas ao longo do curso. As probas poderán ser realizadas presencialmente ou online a través da plataforma Moodle. Forma parte da avaliación continua. |
25 |
Proba obxectiva | B2 B1 B3 B4 B5 B7 B8 C3 | Valoraranse coñecementos adquiridos ao longo do curso. A proba poderá consistir en cuestións de tipo teórico ou práctico. Poderá ser realizada presencialmente ou online. Esta proba realizarase na data establecida no calendario académico oficial. |
70 |
Portafolios do alumno | A5 B3 B5 C1 C8 | Valorase o conxunto do documentos presentados como evidencias da participación do estudiante ao longo do curso. Forma parte da avaliación continua. |
5 |
Observacións avaliación | |||
Fanse as seguintes observacións: A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder á sala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información, agás no caso de exames en liña ou así o indique a equipa docente. 2. Identificación do alumno/a: o alumno/a deberá demostrar a súa personalidade segundo a normativa vixente. B) TIPOS DE VALORACIÓN: 1. Cualificación de non presentado/a: corresponde ao alumno/a, cando só participa en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, independentemente da cualificación acadada. 2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, aínda que estean exentos de asistencia, serán avaliados cos mesmos criterios que os estudantes a tempo completo. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación indicados anteriormente nesta sección. Segunda oportunidade: os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. Na avaliación da segunda oportunidade (artigo 18, sección 5, das Normas de avaliación, revisión e reclamacións de cualificacións de estudos de bacharel e máster) os estudantes terán a oportunidade de realizar unha proba final, consistente nunha proba mixta, equivalente ao 100% da avaliación, na que os estudantes deberán demostrar que acadaron as competencias da materia. Convocatoria adiantada: as condicións de avaliación da oportunidade adiantada (art. 19 das Normas de avaliación, revisión e reclamacións das cualificacións dos estudos de grao e mestrado) serán específicas para esta oportunidade. Avaliarase mediante unha proba mixta que representará o 100% da nota final. D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN: 1. A asistencia ás clases é imprescindible para a valoración das probas que se desenvolvan durante o curso. 2. Para superar a materia será necesario alcanzar unha cualificación final (CF) de 5 sobre 10. 3. Os exames finais (EX) cualificaranse sobre 10, debéndose obter un mínimo de 5 puntos para aprobar. Neste caso a cualificación final calcularase utilizando a seguinte fórmula: CF=EC+EX(10-EC)/10, onde EC indica a puntuación obtida na avaliación continua durante o curso, que representa o 30%, isto é un máximo de 3 puntos. 4. A detección de fraude, xa sexa plaxio ou calquera outra acción suporá una calificación final de 0 puntos. OUTRAS RECOMENDACIÓNS: 1. A entrega dos traballos documentais realizados nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e / ou soporte informático b. Farase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade no comportamento persoal e profesional. 3. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o ambiente para modificalos e promover valores de respecto e igualdade. 4. Facilitarase a plena integración de estudantes que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado, igual e rendible á vida universitaria. 5. Nas clases sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado. |
|